Falsterbo dag 1

Min syster hittade ett kanonfynd åt mig efter bara ett par minuter. Tränset med DET! Har letat efter ett snyggt rundsytt träns med alla spännen i nacken men inte för 3000kr, helst under 1000-lappen. Och vad finner hon?! Jo ett glengordon Amadeus 1600kr med 50% rea på. Wuuuhuuu inkl rundsydda lädertyglar.
 
Nosgrimman ser inte så bred ut på bilden men den är faktiskt ca 3,5cm-4cm bred skulle jag tro. Helt acceptabel i mina ögon iaf ;)
 
Nästa fynd var en förbygel på Lyckås 30% på allt av deras läder
 
Grimskaft med rätt knäppe och bruna kingsland
 
Tekna tyglar, helt gudomliga i biothane-material. Ska prova dem i veckan men j*vlar så sköna de är. Och behöver bara torkas av. 
 
Idag bär det dit igen för en shoppingtur där vi ska hitta allt åt min syster
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0