Kul att vakna mitt i natten av ett inbrott...

Kul att vakna mitt i natten av ett inbrottsförsök. Johan satt vid datorn när han hör någon som går utanför fönstret.(har det alltid öppet) sen kommer människan tillbaka och känner/rycker i fönstret. Johan reser sig rask upp och väsnas för att skrämma bort typen. Jag vaknar direkt och hör hur någon springer iväg. Vi ringer polisen efter en stund och de kom efter 15 min och har kört omkring flera gånger i området och spanat. Känns väldigt tryckt faktiskt. Nu är det larm som gäller för detta var väldigt obehagligt. Nu ska jag försöka somna om ska upp 05.30 för att jobba. God natt


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Usch vad räligt!

2011-05-24 @ 06:19:20
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0