Pepino Pre

Var iväg idag med Lizette, Titti och Chris för att titta på en eventuell framtida häst åt mig och hingstar åt deras ston.
Och självklart följde kameran med och tog bilder på dessa skönheter.

Galope-P halvbror till den häst jag skulle titta på

Tendencioso IV

Och sen en volvo bland alla ferraris
Zorro e: Alferez IV u: Fullblod
Tro det eller ej men denna jätten föll jag pladask för och om allt vill sig väl så kanske han får bli min nya häst.
Efter hästvisningen så bjöd Sara på fika och det blev en himla massa prat om Spanien.
Rätt som det var så såg vi vad klockan var och var tvungna att skynda hem då Lizette skulle till veterinären med en av sina hundar.
Summa sumarum en ganska bra dag, en av de bättre på länge och jag ser äntligen lite ljus i gropen jag befunnit mig i de senaste 2 veckorna.
Imorgon blir det skola igen men innan dess måste jag ringa en del samtal och få fatt i ett frimärke så att jag kan skicka in Loffsans pass för en stämpel.
1993-2011/03/04
En bild på min stjärna må hon vila i frid och galoppera så fort så att hon flyger fram på alla gröna fält med banan och apelsinträd överallt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Livet går vidare.

Kram.

2011-03-08 @ 22:06:26
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0