Beställningar hit o dit.

Blev inte beställningen från MyONe heller för de hade inte hälften i lager....snart får butikerna lära sig att föra lagerstatus på webshopparna för då hade det sparat väldigt mycket administrativt arbete.
Men till slut blev det en beställning på http://www.hastshopen.se/ och paketet ligger i vellinge och väntar på mig.
2 par röda, för att hitta dem lättare i hagen ;)
2 par vita
Ett par bruna då mina andra sjunger på sista versen
Fin grimma från eskadron
Dressyrschabrak i färgen Nougat/petrol
och matchande lindor till det.
Ska hämta ut paketet nu i veckan samtidigt som biljetterna till falsterbo ska hämtas ut.
Idag ska jag jobba mellan 13-21, är väldigt lugnt på jobb just nu lite drygt samtidigt för igår så gjordes inget överaktivt förrän 19:30 på kvällen....började kl 15 så det kändes väldigt segt.
Men men goa storhelgs pengar.
Ledig imorgon, då blir det ridning av min herre och på måndag är det jobb igen, 06:45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0