Livstecken?

Ja bloggen har avstannat lite, ar fullt upp med jobb, möten, häst och mörk höst.
Men en bild eller två kan ni få på söstra min när hon var här v 44.
Hon fixar inte riktigt knoppningen under momentpinnarna i skolan så hon fick öva på loffsans tjocka man, tyvärr så kortade jag den något någon vecka innan och blev då lite svårt för en "nybörjare"...
Full koncentrerad
Hälsade lite på småttingarna och Boogie är väldigt sällskapssjuk så han förföljde Alexandra.
Satte sin första galopp på fleur och det gick jätte bra, avbröt bocknings försök och klarade även av att rida ut två långrundor. Är superstolt över henne, det har krävt mkt tålamod och tårar.
Hon fick även prova Fleurs dotter Starlight
En otroligt positiv häst som gjorde allt som Alexandra bad henne om.
Det enda som krävde lite övertalning var att man skulle rida genom vattnet men sen så gick det i alla gångarter.
Jag har ett litet projekt som jag håller på med....Det heter Max
Han är på bantning och har nog redan gått ner 50-100kg. Otroligt lat och har väl fått göra lite som han själv velat innan nuvarande ägare köpte honom. Hon har åkt av åtskilliga gånger och sen kom jag. Han hade satt i system att backa så fort det inte passade honom men då backade jag ner honom i ett dike och då var det inte så himla roligt längre. Red honom igår och nog fasen är han fortfarande rund men kondisen är bättre ( lät som en grymtande gris med andningsbesvär i början) och han börjar lära sig att gå fram för skänkeln utan att man behöver slita ut ett spö eller två.
Väldigt söt ändå.
Hopps på att få fram lite ridbilder på mig o loffsan, svårt när man mest är själv när man rider.

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Härliga foton :o)

2010-11-16 @ 10:55:39
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Kul med bilder!

2010-11-16 @ 17:29:36
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0