flyttat in

Så nu har Lizette flyttat in med sina 3 hästar och det gick över förväntan.
Mr arab var inte fullt så envis som han brukar och det var inte fullt så mkt saker som skulle med så kl 15 var vi klara, sen fick Lizette sätta sina saker i ordning och loffsan fick gå i skrittmaskinen 30 min eftersom att jag var lite slut i rutan och vill helst inte rida när jag inte är fullt fokuserad.
Hemma strax efter kl 18, byta om och sen vidare till Restaurang Svea, lagom trött, åt lite vitlöksbröd( men mer som vitlökspizza) drack päroncider och sen en planka med fläskfilé.  Helt ok men otroligt mättande så Johan fick äta upp min mat.
Imorgon blir det jobb mellan 7-13, håller tummar o tår för att moppen ska starta, fick igång den nu ikväll så hoppas på det, sen vidare mot stallet och motionera fjordingen max, ska nog prova min sadel på honom då hans bomlösa gör så att man nästan sitter i spagat.
Sen SKA jag även rida loffsan,får inte glömma pannlampan då jag ska skritta fram i allén.
Hej svej i lingonskogen

Kommentarer
Postat av: Nina

Tackar! =)

2010-11-20 @ 23:42:42
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0