Ännu en ledig dag

Är ledig idag också.
Pös till apoteket, numera apoteksgruppen, hämtade ut lite medicin till mig.

Sen vidare mot stallet, Kattis och Susanne flyttade idag, mkt tråkigt :( Men vi har varandras nummer och när värmen väl är här för att stanna blir det grillning och skitsnack :)

Loffsan vilade idag, så blev lite promenad för att ta fina bilder vid rapsen, blev dock inte så bra eftersom solen höll på att gå i moln hela tiden men någon bild blev där ju allt



Hon har blivit ganska fin i kroppen på sistone, lagom tills de snart släpps i gräshagar hela dagarna ;)



Senare under promenaden slet hon sönder min nosgrimma så får bli en tripp till jägerro för att laga den inom kort. TRÅKIGT!


Jaja stallet på förmiddagen imorgon, tror jag ska prova rida ute imorgon, håll tummarna för att min häst klarar paddex igen och att det bara var ett sammanträffande att hon fick inflammation i hela frampartiet sist.

Bye for now


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin häst :)

2010-05-28 @ 10:35:08
URL: http://longleggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0