Sånt här värmer :)

Från Elin

Hoppas allt är bra med dig och loffsan! Läste på din hemsida att hon tydligen haft dåliga ben. Hoppas att ni kommer ha många år tillsammans ändå!

Jag skriver detta mailet eftersom jag aldrig tackat dig för allt hjälp med smurfen. Fastän det är några år sedan så betyder du verkligen mycket för mig eftersom du trodde på mig när ingen annan gjorde det. Du var ett enormt stöd åt mig när jag hade det som tuffast! Du gjorde Smurfen till en häst! Utan dig hade jag nog aldrig kommit dit smurfen och jag kom. Är verkligen tacksam över att du fanns/finns.
Kommer inte ihåg hur mycket vi har pratat om Smurfens bortgång, men du vet kanske att hon fick Canser samt att hennes spricka i knäet kom tillbaka från björka tiden samt förslitningar på tre knän. Samt, alla ryggproblemen kom tillbaka pga fallet i stallgången.
Vi hann ju med två tävlingar med tre starter, dressyr. 1 plac samt 3 och 6 plac. Det är tack vare dig! Smurfen blev en underbar häst tillslut och jag blev, en bättre ryttare till henne, inget slit och drag överhuudtaget. Den bilden du tog på oss när vi red på gräset med vanligt tredelat, första gången vi red lugnt! På en äng!! Betyder så jävla mycket för mig! Kan sitta och stirra på den i flera timmar och bara få samma känsla som då. Det känns som en dröm, men det har varit en verklighet. Den bilden sitter på min sovrumsvägg 50*70 storlek.

Vill bara säga tack, för allt!!

Detta är sånt man inte tänker på i vardagen, att den lilla tid du kanske lägger ner på andra kan göra så mkt ändå. Måste försöka komma ihåg detta och använda i min vardag, du vet inte hur det kan påverka andra :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilket härligt mejl du fick. =)

2010-03-09 @ 16:16:13
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag är så glad att "min" Pärla hamnat hos en tjej som dig!

2010-03-10 @ 09:51:51
Postat av: Josse

Vilket underbart mail!Det mailet FÖRTJÄNAR DU! Du är verkligen en underbar vän, ärlig, hjälpsam och helt underbar!:) Sug åt dej detta!:) Kram

2010-03-10 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0