Viiiinter

Kan inte minnas att vi haft så här lång vinter , inte på länge iaf.

Väldigt skönt att slippa gegga och allt regn, dock kan det sluta blåsa tack.

Igår skoddes damen, framskorna inte så slitna så de skoddes om, tant har fått liiiite större fötter på bara en skoperiod. najs och hennes väldigt ojämna hov höger fram hade knappt blivit sned. Fortfarande barfota bak...

Var väldigt fint väder igår förmiddag, tog lite bilder på min påpälsade dam.





Hon går själv för tillfället då hon är så otroligt stressad i vissa situationer i den grupp hon gick med så att hon höll på att attackera de andra, ägarna kunde inte få in sina hästar och en gick omkull. = Loffsan får gå själv tills några hästar är sålda och en har flyttat så får vi omgruppera då.


Var och letade efter ett helhalstäcke härom veckan och varken Eko eller Hööks hade, så då blev jag trött på att leta och beställde hem ett billigt från Haglunds.

http://www.hastprodukter.se/products.asp?catid=12&artnr=600105

ett grönt

Givetvis har de sänkt priset nu när jag redan beställt, men men så får det vara.

Snart ska jag även börja på ett mamma vikariat, superskönt att ha garanterade timmar.



Baj baj


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sicken bitch hon är ibland!? Tur att hon inte bryr/brydde sig om att va själv =)

Förr kunde hon inte gå barfota, ömmade som fasen. Hon var skodd redan som 2-åring när hon kom till henne som hade henne innan mig...

Är så himla kul att se kort på henne! Bara ler!

2010-01-27 @ 14:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0