Snökaos......Igen

Ja i fredas var det snökaos igen, jag jobbade kväll och de undrade om jag kunde jobba natt....HELL NO! Jobbade sen även morgonen därefter, då var vi 4 pers på 33 boende, det ni. Kvalitativ vård. Men det lugnade sig på eftermiddagen och det verkade som om allt folk kom dit trots allt.

Och idag ja då snöar det igen...

Nu börjar jag ge upp om barmark på vägarna så viss snow me over.


;) snygg engelska


Men men ska iväg till Vellinge, handla lite mat och sedan slängs jag av i stallet, ska jogga lite i drivorna med två andra i stallet...


Baj baj

Kommentarer
Postat av: Invasor

Hej! Jag läste din kommentar på Kryddans blogg, om foder. Har du provat att ge pro- och prebiotika? Det finns färdigblandat att ge (tex microbalans), men det är billigare att köpa separat och blanda själv, tex på www.profeedshop.se och www.probios.com (köper i en butik som beställer från USA) Vi har en häst i stallet som haft problem i flera år men som är tipptopp nu, bara för dessa pulver. Värt att prova!

2010-02-01 @ 08:39:06
Postat av: Jannike

Har microbalans som hon fr nu, tänkte ge det dosen ut så får vi se vad som händer

2010-02-01 @ 10:42:22
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0