Dag 2

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!




Min första häst heter Memories O´Gold född 99 (om jag minns rätt) e: Suitcase u: Power O´Gold
Gjort två försök till att kvala i travet men lyckades aldrig.
Blev medryttare på honom vintern 05 och fick honom i början på 2006 då ägaren hade skyddad identitet och var tvungen att flytta.
Hade honom i ett år och under den tiden gick vi från att trava med passinslag, inte galoppera och skritta var super svårt. Att stå still fanns inte. När jag sålde honom galopperade han stadigt med stundtals fin tretakt, gjorde alla sidvärts, framdels och bakdelsvändningar. Galoppfattningar från skritt och halt. Hoppad var han en eller två ggr annars bara löshoppad.
Sålde honom för att jag aldrig velat ha en travare och för att de förstörde min ridning rätt ordentligt och jag ville mer än vad han kunde för tillfället. Men han blev iaf superfin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0