Helt ok prognos

Hemma från vet, loffsan har kotledsinflammation och kotsenskide inflammation, fin på röntgen och även på ultraljudet, vätska vid kotsenskidan. När vet. släckte kotan så klev hon på bra mkt bättre vid longeringen.

Hon betedde sig utmärkt. Vet misstänkte att damen eventuellt blivit opererad fram då hon har ärr från sådan bandagering, om det stämmer lär jag nog aldrig få reda på.

Alltså för tillfället så sitter hältan på höger fram, egen hage i 3 veckor, skrittas 30-45 min dagligen sedan återbesök. Behandlad med tuppkam i kotleden och kortison i kotsenskidan.

Detta var alltså dagen rapportering, något tramsig vid lastning så ska försöka öva på det inför nästa besök.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Skönt att felet hittades o att det inte var "värre"?

Blir så ledsen när jag tänker på vad hon har fått gå igenom i sitt liv tanten...

Vad jag vet så har hon inte opererats...men det hände väl i så fall hos den där konstiga Erika som allt annat idiotiskt verkar ha hänt hos...

Ge henne en kram från mig =)

2010-08-23 @ 09:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0