det går frammåt

Loffsan känns fin nu igen, haltar inte, står lindad dygnet runt och får 30ml djävulsklo varje dag.

Ska köpa ett tredelat sprenger bett av en i stallet, har ridit på det nu ihop med remontnosgrimman 2 ggr och det gick väldigt bra, igår var hon rätt trött i kroppen så idag får hon vila och troligtvis imorgon med.

Ska jóbba nu i em, 14:30 - 20:45 sen ledig imorgon. Förhoppningsvis orkar min kropp med vårstädningen i hagarna imorgon annars får det bli en snabb tur till stallet för att göra det viktigaste.
Kl 17 ska vi vara hos min mamma i Hyllinge utanför Helsingborg, hälsa på hennes två valpar och förhoppningsvis har hennes katt fått sina ungar...

Lördag blir det att vara i stallet på fm, jobbar sedan 14:30 - 19:45. Söndag jobbar jag på morgonen 8-14, sen till stallet och så kommer Loffsans tredje ägare( om jag minns rätt) och hälsar på kl 14:30.

 Så ser min påsk ut, just det ledig på annandan har intag på em.



Så här mysigt hade vi det när vi skrittade av igår, ca 10 grader.



Loffsan släpptes ihop med två hästar hon gått med förut, så nu är hon inte själv längre.


Väl inpackad som sagt


Kommentarer
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

sv: Verkligen, och när man ändå är där kan man lika gärna handla lite till ;)

2010-04-04 @ 22:17:53
URL: http://oonthebit.blogg.se/
Postat av: BellaMio

Hejsan!



Tänkte svara på din fråga om när vi presenterar månadens vinnare i Pysseltagens blogg...



Tävlingen går till så att alla vi DT's röstar. Vi delar ut lika många poäng som det är bidrag, denna månad blir det 15 poäng eftersom det är 15 bidrag. Så alla bidrag får någon poäng. Detta gör alla DT:s var för sig och sedan slår man ihop summan och får fram en vinnare.



Nu har det ju varit påsk och en och annan DT har inte varit hemma och kunnat rösta, men så fort jag fått in alla rösterna så presenteras vinnaren i bloggen.



Du har en väldigt rååååsa och fin blogg :)



BellaMio, DT på Pysseltagen

2010-04-05 @ 11:50:54
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: jennifer och kira

Jätte snygg blogg du har :D ^^

2010-04-07 @ 20:56:29
URL: http://ryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0