Bilder från en varm dag

Kusen fick gå naken i hagen några timmar idag.


Hon mös ordentligt, blev motionsrunda på slinga idag igen, sen jobbade vi på enkla byten med abra ngt skrittsteg, och öppnor i traven. Vilket satt fint.

Första duschen(för tanten) efter ett svettigt ridpass ägde också rum idag, sen 20 min på vibrationsgolvet och sen ut o rulla sig igen.

Tog lite kassa exteriörbilder , svårt utan min hjälpreda josse men hon har klämt ut ett litet barn nu i dagarna så tror inte hon är så tillgänglig på ett tag.



Undrar om där lurar kissing spines i den ryggen, det lär vi få reda på i början/mitten på juni då jag ska in på ATG och röntga ryggen.


hej hallå en gul en blå


Kommentarer
Postat av: Nina

Nej, hästen har genomgått en meniskoperation som gick bra och hon håller på att sättas igång. Men man vet aldrig hållbarheten på en sådan häst så därför sätter jag ut till avel. Dock är hon friskförklarad av veterinär.

2010-04-14 @ 21:32:04
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Victoria

Va fin hon är lilla tjejen!

Tack för senast!

2010-04-15 @ 08:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0