Tävling?

Impulsiv som jag ibland kan vara så har jag "övertalat" Nina att tävla loffsan i sommar....Första klassen blir nog redan den 27/6 i skabersjö om loffsan hinner bli redo för det dvs, blir bara en 90 klass i så fall...
ROLIGT ROLIGT


Första hoppasset blir om en vecka...återkommer med bilder.
Gjorde en dundertabbe för ca 10 min sedan, läste någonstans att en hästlicens var rätt billig så tänkte va fasen why not, så lämnade en ansökan om hästlicens och ser sedan fakturan 950KR ICKE SA NICKE! Haha så blev ett snabbt mail till ridsport i hopp om att kunna avbryta ansökningen...

Jag är så rookie på detta HAHA

bye bye

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror att vi ska kolla upp Eslövs tävling också. den är på grus och jag gillar banan där bättre än Skabersjös. =)

2009-05-27 @ 20:30:40
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0