long time ago

Det blir nog varmt idag...nice...dock mindre nice om det ska blåsa också, eftersom jag CYKLAR till stallet....9 km dit och 9 hem...hurtigt värre

Gräset växte som sagt, provade en munkorg på loffs men det var ingen större hit....hon får helt enkelt tänka på sin vikt ;)



Hon är ju lite rultig som sagt...vi får se vart detta leder...ska minska maten ännu mer...får bli betfor 1 gång / dag med mineraler och salt i...nu får hon 1 skopa betfor morgon-middag-kväll. Sedan 3 kg hösilage på kvällen och 1 på morgonen.

I söndags så följde jag med Nina på tävling i Lomma...vi var där 10:30 ..hon red sin klass vid 15 tiden...
Ömsom regn ömsom blåst och sen lite kvalmig sol...mina fina vita skor( ja vet man ska inte ha vita skor på sig) blev dyngsura...ska tvätta dem i tvättmaskinen. Men samtidigt som vi var där olidligt länge var det ändå roligt...vi har rätt skoj Nina och jag...haha

 Nina ngt less på vädret ;)

 trevligt trevligt väder


 en ung pojk med sina två svansar

 Nina och Goethe väntar på  att få komma in på framhoppningsbanan, där göte förövrigt försökte DÖDA mig

 Fiiiiint väder och sen pös vi hem ;)


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0