Galoppträning = Done!

Loffsan var väldigt duktig idag, taggad som tusan och visste att det var galopp-time, duktiga tös.
Testade ett bett som jag hade hemma , d-ringsbett, 2-delat och kopparrullar. Verkade fungera som alla de andra, ska testa det på banan nästa gång.

Idag har det varit riktigt varmt och skönt, najs! Svettigt dock att jobba men slutade ju kl 13 så överlevde.
Skulle gått upp kl 6, men tydligen har jag trott att alarmet ringde kl 5:30 för då gick denna tös på toaletten och när jag tittade på klockan nästa gång var klockan 5:45 och det var duschen som hägrade...men det gjorde inget, var pigg ändå.

Fick 2 tider på midsommar idag, skitnajs, storhelg och allt! Ska bara bli av med kvällsturen den 27/6 så är allt kanon.

Nu har jag nog inte så mkt mer att skriva, är ganska trött idag också, ska läsa färdigt Män som hatar kvinnor och sedan pinas fram tills jag får låna del 2. Boken var faktist över förväntan men när man måste läsa halva boken innan det blir spännande/fängslande så får ju författaren tänka till lite ;9


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0