Ursäkta min frånvaro ;)

Handleden suger fortfarande, ska ringa vårdcentralen....nån gång.

Men har hunnit med lite shopping, förra tisdagen och igår.

Tog bussen in till jägers igår direkt efter jobb och strosade runder där för mig själv, var faktist väldigt skönt. Hittade inga kläder som jag blev så hemskt impad av så inga sådana inköp.
Blev ett par solglasögon på Kicks


Datorspel för de regniga dagarna (väldigt stökigt datorbord jag vet... )


Sedan traskade jag vidare till OnOff och köpte nya färgpatroner till min skrivare
Och sen av någon konstig anledning slank jag in på hööks precis bredvid

Det blev:
Kyllera
Öronskydd med fransar
SKiitsnyggt träns I lööve It, lackad nosgrimma och svart bling på ett svängt pannband och dessutom betthakar på sidostyckena! Yey


Sedan råkade jag få med mig nya senskydd, brun/beiga tyvärr kunde inte min pedantiska hjärna gå med på att låta tanten tävla i gamla rispiga senskydd. Köpte även ett par sporremmar i läder


Förra veckan var jag en tur inne i T&A i Vellinge
BoT handleds stöd


Ny förbygel/martingal i stl cob



Celeste stein strumpor


Och sedan något som jag köpte för ett tag sen, Loffsans tävlingsschabrak o luva



Har inte gjort så mkt utan mest jobbat, Loffsan går faktist väldigt fint än så länge, igår red jag med nya tränset och mitt lilla bridongbett och hon tog stöd direkt och var supermjuk i munnen :D Jättenajs.

Nina hoppade loffs förra tisdagen och stackars Loffs hade stått ute i ösregn hela dagen så hon frös som bara den när jag kom, satte henne direkt i vibben och slängde in ett kilo hö, hon blev torr på 20 min. Dock så hade hon spännt sig otroligt mkt som vanligt och var väldigt öm i länd och kors så det gick inte så bra när Nina skulle hoppa, Loffs skuttade runder mest, så jag hoppade upp, knakade loss tanten lite och vi höll det i galopp, sen Ninas tur igen och i slutet hoppade hon riktigt bra igen.

Arnika på rygg o länd, täcke på resten av den regniga veckan. Efter det har ohn inte varit så öm och gått riktigt bra som tur är. Blir padd under Ninas sadel för säkerhets skull nästa gång, så får vi se hur det är då.

Är ledig idag och skönt är väl det, sen jobb ons-lör ledig på söndag, ska förmodligen till Hörby och hjälpa Alexandra med hennes medryttarhäst då.
Ledig måndagen, jobb tis-ons ledig torsdag jobb fredag, tävling lördag jobb söndag.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0