Förkyld som få

Förkyld är man och det är 5 dgr tills loffsan ska tävla...
Har bokat läktarbiljetter till Falsterbo Horseshow på söndagen, dressyrläktaren är den som gäller, ska ju se avtackningen för Briar och sedan grand prix...najs

Annars hittar jag inte  på så mkt just nu...orkar inget.

Bjöd J på mat på skanörs rökeri igår, GOTT säger jag bara. Servitörerna tittar alltid lite suspekt på en när det är jag som betalar, inte för att det händer så jätte ofta men igår var det så iaf.

Ledig idag sen jobb hela veckan tis-fredag

Måste hämta biljetterna senast på torsdag så måste komma på ngt hur jag ska komma in till vellinge när jag jobbar 13-20:45 imorgon 13:45 - 20:45 ons 6:45 - 15 på tors 13 - 20:45 fredag  hmm

nä frukost time Honungsmelon med keso here I come

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Honungsmelon med keso, är det verkligen gott? kliar sig i huvudet



Du, vilken dag ska Briar tackas av? Jag får ju se till att masa mitt arsle dit då, kanske bäst att boka biljetter också.. funderar och klurar

2009-06-22 @ 20:32:45
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0