Hihi proffsfotograf?

Fick idén från en på Bukefalos att jag skulle skicka min favorit bild till Jan Brink, Tullstorp.

(redigerad variant)


Och de svarade, de tyckte den var kanonfin, och frågade öven om de fick använda den!

Töntig som jag är blev jag superglad, skickade tillbaka och frågade vad de skulle använda den till.


Fan va roligt, jag en glad amatör med en liten kompakt digital kamera tog en kanonfin bild i perfekt ögonblick...Hihi


Idag blir det träning för en som heter Karin, första gången och Josse kommer och tittar på oss och kanske knäpper ett kort eller tre, eller en film


bye bye

Kommentarer
Postat av: josse

Så jäkla klockren bild! förstår att dom vill använda den:)

2009-07-27 @ 19:10:13
Postat av: Linnéa

Kom igen Jannike, U P P D A T E R I N G !!

Hur gick det med Briar bilden, har du fått nått svar? :)

2009-08-09 @ 23:22:41
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0