Vintern är här!

Yey säger jag bara! 
Älskar snön, men dock blev det ingen motion för tanten igår, ville inte riskera att jag inte kunde ta mig hem.

Hade utsläpp idag och J fick aggera chaufför, vi skulle ändå flytta alla mina saker till nya stallet. Sommardäck på gammal bakhjulsdriven volvo kombi är en rejäl hit när vägarna är snötäckta ;)

Men iväg kom vi, och även hem igen. Kära loffsan var väldigt överkelen idag, ville ha all uppmärksamhet av oss och slickade våra händer torra från all den fukt som en gång fanns där.

Igår var det Kalas hos E och L, trevligt trevligt, alltid skoj att träffa J´s släktingar, och lilla kära skåneterriern RUT...lovely!

Imorn hoppas jag på ridning eller annan motion i kylan, även på bilder om jag kan lura med mig en fotograf


Kommentarer
Postat av: Josse

hahaha, jaaa, höns kanske det blir;) nåt får jag ju fylla upp sina dagar med, när man inte kommer ha pålle..usch vad jag e lessen över det just nu, speciellt när man varit ute o tömkört krutburken på fältet,sötnöten som stod på två ben mer än fyra, jätteladdad och glad, givk kanon efter urladdningen..Suck..kommer sakna honom:(

2008-11-23 @ 13:55:12
Postat av: mia

i am mia

2008-11-23 @ 13:57:01
URL: http://iammia.blogg.se/
Postat av: Nina

Snart är det dags för flytt. =)

Vi får bestämma senare i veckan vilken tid men gärna på fm. Ska bli kul att ses iaf!

Kram.

2008-11-23 @ 22:32:11
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0