HLR på en dammsugare

Mina arbetkamrater är snart lika virriga som de dementa ;) Idag dog dammsugaren under matsalsstädningen och i ett förvirrat ögonblick försökte två av mina kollegier återuppliva den med HLR ...haha

Sen har vi den kloka damen på 22:an när hon togs upp idag och man ställt de obligatoriska frågorna, "har du sovit gott, hur mår du idag" så sa hon att bo här och att vara pensionär är som att det vore söndag varje dag...vilken positiv dam :D

Annars har jag varit en snabbis i stallet, loffsan vilar idag, och sen har jag bara slappat hela dagen...underbart skönt för en gångs skull ....


22 dagar kvar nu, sakerna flyttas helgen den 21-22-23 /11 och Loffsan helgen därefter...yey!!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0