Dooobidooo

Börjar ju snart bli en vana det här...bloggeriet.

Hade utsläpp idag, regnade som fasen heeeela tiden så blev inget motionerande för damen idag, får bli tömkörning/longering imorgon om jag orkar.

Fyndiga jag gjorde lite pyntade pannband till damen igår, av mitt gamla läderskärp från Ge-Kås i Ullared ;)

Oerhöst snygga ;)




Julig som få




Lite msåblingat här...hmm inget man kommer använda tror jag men va fasen blir det maskerad eller så så ställer vi upp ;)

Gjorde två andra som hon får prova imorgon..

Suck så godis och pizza sugen jag är idag, och J sitter bara o pratar i telefon och svarar på mail...

Fasen måste ju tillgodose mina behov ;)

Imorgon blir det även jobb igen, börjar klockan 15:45 - 20:15 tror jag, smått o gott sen börjar jag 6:45 på söndag


14 dgr kvar yey

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack gumman=)

Vilka juuuliga pannband, tjusiga !

När du flyttat får jag ta o komma o hälsa på er,ta mig i kraagen.. snart e jag ju hästlös igen..om jag inte vinner pengar..men:(



Hoppas du o loffs mår bra=)

Kraam

2008-11-15 @ 16:36:52
Postat av: Josse igen..haha

det andra pannbandet kan du visst använda tycker jag, det var snyggt=) det första kändes väldigt 1970 typ:P men juligt iofs, så kör på:)

2008-11-15 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0