manna för själen

Umgicks med Lizette igår...och hon är som manna för själen...att umgås med henne känns så kravlöst, precis som med min häst och som med min Älskling. Vi åkte först på hundutställning för att se lite huskies eller Alaskan...men icke de hade redan visats. Så vi fick se terrier efter terrier och chihuahuor överallt. Men vi såg en stor hund här och där också.
Sen ¨på hemvägen pös vi in på mc'donalds, och där fanns en massa konstigt folk;)

Efter detta äventyret åkte vi till stallet för att N skulle hoppa loffsan...det gick super och loffsan är överlycklig.
Pös sedan vidare till Lizettes hästar där jag hjälpte henne lite med hennes arab. Jätteduktiga var dem!
När jag kom hem därifrån så skulle jag och Älsklingen iväg o se på bio...10000BC...helt ok, ingen oskar vinnare men men...

Nu ska jag ut o pilla med min skruttibang bang så att jag kanske kan se vad som är fel med den, sen kommer lizette och vi ska pysa till stallet igen.......

over n' out

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var väl underbart med en massa terrier överallt? Det hade jag tyckt iaf. =)

Kram.

2008-03-16 @ 19:28:34
Postat av: jannike

haha ja fast inte när de
gläfser i vart hörn ;) Hugo går ju bra;)

2008-03-16 @ 19:54:12
URL: http://jannikejd.blogg.se
Postat av: Nina

Nu förstår jag inte....skulle en terrier gläfsa? Försök inte, de är egentligen stooora och farliga vovvar.

=)

2008-03-16 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0