Lika barn leka bäst

Det är ett ordspråk som stämmer så väl in på mig i alla fall.

Har gjort ett stort misstag en gång i livet, det var att börja umgås med en människa som jag aldrig hade börjat bekanta mig med i ett annat skede i mitt liv, men detta gjorde jag ändå...och denna människa som utger sig för att vara ärlighetens ärlighet är en stor bluff, utropar högt och ofta att ärlighet vara längst, och det kan vara så men man ska inte kasta sten i glashus. Har skrivit på en allmän plats att jag snackar/snackar skit om allt och alla, lever genom internet osv...nä du lilla vän jag pratar inte skit jag ventilerar mig och det kan kanske anses som ett finare ord för skitsnack, må så vara men "vänner" emellan brukar kunna göra detta, men sen när dessa "vänner" slutar att umgås blir det helt plötsligt skitsnack.

Att sen den är människan varit minst lika bra på att prata skit om sina sk. nära vänner, stallkompisar, medryttare osv det går inte att läsa någonstans.

Jag kan lätt säga att jag i flera ögonblick ventilerat mitt missnöje om både den ena och det andra, så är det.

Även detta faktum att en som inte ens känner mig / velat lära känna mig uttalar sig om att veta att jag inte klarar av när en människa rider bättre än mig är ju bara befängt! Jag har inte svårt för att folk rider min häst bättre än mig, det är min stora besvikelse över att jag inte rider henne så satans bra själv! Klart som fan att det finns människor som rider min häst och andra bättre än mig...det är väl ett faktum?!

Blir så trött över sådan småaktighet och att skriva detta på bilddagboken, med mitt namn ja...vad ska man säga...så länge det roar ngn? Lev du i din fantasivärld, jag gör misstag och går vidare istället.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Nina

Men vad fan? Har hon gjort det nu också? Så fruktansvärt barnsligt. Usch!

2008-12-21 @ 20:48:38
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Blä på omoget falskt folk!

2008-12-21 @ 22:10:23
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Nina

Så jäkla tramsigt!

Men när har Å sagt detta? Du pratar väl inte så mycket med henne?

2008-12-21 @ 23:03:26
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Nina

Men så otroligt töntigt. Äsch, låt dem hållas om de tycker att det är kul.

2008-12-21 @ 23:38:52
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0