Juldagen

Julaftonen har gått över till juldagen som också har om man ska titta på klockan gått vidare till annandag jul...Julafton flöt förbi smärtfritt (förutom axeln som sa ifrån då och då) , J var tomte och allt var faktist kanon  


Jag fick:

  • Lacoste touch of pink...(parfym)
  • Strumpor
  • Spel till datorn (Nörd )
  • Lite hudvårdsgrejor
  • Scrapbooking kit
  • Extra papper till det
  • Mobil/kamera fodral i skinn, rosa
  • Mascara
  • Pengar

Jag åt mig inte sprängmätt och allt var gott


Dagens(Juldagen) enda händelse som inte handlade om att mysa, äta julmat och slappa ännu mer var en tripp till stallet för att rida, provade på Fridas What's up, hoppsto, väldigt trevligt sto, dock något okänslig och inte lika kvick och alert som min dam, man blir lätt bortskämd ser jag, loffsans kvickhet och alerta sätt är tyvärr inte jag skyldig till utan det har hon nog i sig själv. Frida red runt lite på loffsan och de fattade tycke för varandra


Imorgon ( idag annandan) kommer min älskade lillasyster ner( har 2) och ska spendera några dagar med oss. Pappa kör ner henne efter att hon spenderat sin jul hos honom och hans fru.
Alexandra (systern) ska få plågas på Loffsan, tänker vara snäll mot henne och låta henne rida på graman eller pelham eftersom det blir lite för mkt saker för henne att hålla reda på annars, anser att det är viktigt för henne att få rida Loffsan då och då även om hon själv kan tycka att det är lite läskigt ibland

Ska även utnyttja den stackaren så att hon filmar  mig och löffs lite, även bilder kanske. Hon har fått stå ut med det i flera år. Stackars liten


På kvällen är det Bio-dags, Australia blir det, sägs att den ska vara jättebra så why not?

http://www.youtube.com/watch?v=-7R2mN6D3sQ&feature=related


Och nu mins kära vänner ska jag nanna kudden


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskar dina små smileys. ^^

2008-12-26 @ 11:08:47
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0