Alla julklappar köpta och andra träningen gjord

Började dagen med att köra till stallet och rida andra dressyrträningen, damen gjorde verkligen sitt bästa idag, slog nästan knut på sig själv flera ggr för att hon inte riktigt förstod/fick rätt på kroppen. Men duktig var hon tillslut min tös, imorrn blir det tömkörning och fokusering på sidvärts...igen ;)

När jag kom hem så bytte jag snabbt om för att sedan åka med J's mamma till jägersro och eko för att handla de sista klapparna...

Var faktist väldigt skönt att trängas i julhandeln...längesen jag var i något annat än mataffärer och hästaffärer ;)

Nina och Linnea kommer inte imorgon på besök ( :( ) men det gör faktist inte så mycket eftersom jag har lite ont om tid.

Snart är det jul  och det ska bli skitskoj, jag är barnsligt förtjust i julen

Jobbar kväll både lördag och söndag, hästledig på söndag så då ska jag sova ut. Göttans.

Ang träningen så hör och häpna börjar jag mer och mer ta in akademiska influenser ihop med den klassiska dressyren, för det har visat sig fungera på denna damen, men det dröjer länge innan ni ser mig och Loffsan i en portugisisk sadel, spö upp i vädret, lång spansk stång/kapson och förböjer min stackars häst längst volten...



bye bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vet, dålig stil av oss båda. Men vi kommer ut någon annan dag var så säker på det! hehe

God Jul om inte annat! <3

2008-12-20 @ 13:26:57
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0