Lättnad

 Loffsan var inte halt, knäppt att huvudet kokat över av att se så många skadade hästar.
Men iaf väldigt skönt, red ut en liten sväng och snubblade över detta lilla livet och dess syskon (fasanunge)
image6
Stackarn var helt förskräckt, men Loffsan var försiktig och aktade sig.

image8


Idag kom min crocs-flippflopp. Rosa/vita väldigt fina men min andra röd/svarta är faktist mer bekväma.

Sydde färdigt min kjol igår, blev nästan helt nöjd inte riktigt, men övning ger färdighet.

Håller på med klänningen som jag förmodligen ska ha på pappas bröllop, men fick hjärnsläpp så får pausa lite med den.

Imorrn ska jag till Ängelholm och hälsa på Jessica och hennes dotter Julia. Ska bli trevligt image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0