Kanon

Zorro går så underbart bra nu så det är inte sant. Hoppas att han är 100% frisk den 17/1 för han känns så fräsch!

2012 Blir nog ett bra år, kanske dyker där upp en liten valp i mitt liv? Tror inte att det blir en stor hund utan ngt i mellanstorlek. Kanske en skåneterrier?


Zorro kommer att bli förjävla fin och vi hoppas på att han får gå skadefri.


Lägenhet önskas också, har skrivit in mig på kö nu så hoppas att ngt bra dyker upp.
Kanske en kattunge när man ändå håller på?


Har beställt en ELT- gjord till zorro också, han visar lite obehag(ytterst lite) när jag spänner gjorden de sista hålen och jag vill inte att han bygger upp ngn spänning. Hoppas på att den kommer inom en vecka eller två och att den passar, är svårt att veta exakt vilken storlek då den är så elastisk.


usch är inte alls sugen på att köra till stallet i detta vädret, blir väl ridhuset idag igen för zorro, inte allt för roligt då jag inte vill tråka ut honom, men än så länge är han väldigt pigg och positiv. Igår var han UNDERBAR. Hoppas på att få filmat ngn dag snart.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag ger samma till mina två, torrfoder från Magnussons Hundfoder. Nu köpte jag Magnussons den naturliga hundmaten, ett foder med mycket KRAV-märkta råvaror. Tycker Magnussons är bra för det innehåller inte en massa konstigheter. Kostar 345 kr för 14 kg och finns att köpa på de flesta ICA MAXI. Rekommenderas varmt. :)

2012-01-28 @ 08:53:29
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com
Postat av: Emelie

jätte fin blogg :D

ska vi byta bloglovin??

2012-03-13 @ 12:22:00
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0