regn regn

Blev ingen vidare motion för loffsan idag, övade lite med klickern och sedan lite longering i ridhuset, är osäker på om tanten är ren i sin gång, skulle vilja säga höger fram, vänster bak, alltså ngt diagonalt, men hon har haft låsning innan och den lösgjorde hennes massör/kiropraktor i början på sommaren, troligtvis är hon i behov av en genomkörare nu igen efter hennes motionsökning i sommar.

Min tränare ansåg att hon blev tygelhalt i traven men eftersom hon longerades med enbart en rem runt halsen idag ( lat? jag inte en chans ;) ) så är där inget som borde orsaka orenheten...jupp vi får se imorgon ska antingen tömköra eller rida, tror hon behöver tömköras faktist.

Red henne i förrgår och då fick jag faktist loss hennes vänstra sida, fick över henne helt på yttersidan i vänster varv och fick med vänstersidan i höger. Krävdes sin ridning dock, men har jag väl känt det så borde jag hitta tillbaka dit igen ;)

Nä sitter på 55 min övertid nu, borde snarka redan.

Hej svej o godnatt


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vems lilla vovve är det på bilden? :)

2010-08-09 @ 23:40:53
URL: http://eddiesmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0