Hästledig

har varit hästledig idag, jobbade em.

Fick en order på ett ganska svårt kort häromdagen, ett dopkort, till en pojke, tema gult!

Men jag är ganska nöjd med resultatet.



Öppnar man kortet har vi denna text på undersidan.







liten detalj

Imorgon är det jobb igen 8-14, sen stallet sen hem snabbt och duscha och kalas kl 18.


En kompis häst blev utdömd idag, ingen rolig prognos på den, förträngningar vid atlaskotan, även längre ner i halsen, eventuella tumörer i ryggraden samt en kota som eventuellt tryckte på ryggmärgen och störde. För 12 dgr sedan så red min kompis honom och höll på att åka av på kuppen, hästen betedde sig helt stört, reste sig "utan anledning". Ställdes av, ATG idag. Kommer troligtvis tas bort i veckan. Otroligt tragiskt och jag lider med min vän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0