Jupp jupp

Schabrak och luva köpt, blev beige, valde mellan det och lila. Orkade inte köra skåne runt för att hitta ett allround schabrak så det blev eko istället.
Har bara skydden kvar att köpa, i värsta fall lagar jag mina gamla så får hon ha dem.

Var fortfarande trött idag, jobbade mellan 7-13 sen hämtade J mig och vi for in till malmö för att uppdatera hans gym-garderob, 3000kr fattigare på budo-fitness, han är som jag när jag är inne i en hästaffär;)

sen vidare till eko, hem och vilade en timme och sen for vi vidare till stallet för att mocka och klappa på Loffs, orkade inte motionera henne idag, imorgon blir det galopp-träning igen. Vidare till Willys, handlade massor av mat till idag och imorgon då J:s syster med tillbehör kommer och firar J:s mamma.
Grillade lite pepparbiff, åt det med nypotatis och gräddfil. Utsökt. Så nu om någon timme eller så ska jag kalasa på Keso med honungsmelon, nam nam


Jobb igen imorgon mellan 7:30 - 13, sen stallet direkt. Najsan najsan
Sen är man ledig mån-ons än så länge så är det någon som vill plocka upp mig och hitta på något så hänger jag gärna på.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så nyttiga ni är, jag med min förkylning skäms över att vi inte åstadkommit mera.

Men, jag är också ledig på onsdag eftermiddag (jobb 7-12 sen gymmet 13-14.30). Kanske våra vägar korsas? :D

2009-05-31 @ 09:08:24
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0