Jag lever och frodas

Datorn tog en time out i lördas och jag har spenderat tiden framför tv:n och tittat på dåliga serier och jobbat istället.

Har inte hänt så mkt på sistone, har förmodligen en råtta som ramlat ner in mellan väggarna...nice den krafsade en del innan men nu är det tyst. Stackarn

Idag var Nina och Linnéa på besök ute i kylan, loffsan var taggad som bara den men det var för det mesta bara skoj


Imorgon är det dressyrträning och innan eller efter den (beroende på hur morgonpigg jag är ) ska jag rida loffsans hagkompis What's up...najs med lite extra motion


bye bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Loffsan var en riktigt liten fräckis. ^^

Och det är jag på rullbandet! :D

2009-01-07 @ 13:09:08
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0