Hmm

Nu har vi svaret varför ingen har visat intresse för min annons om medryttare, blocket hade lagt in den på Köpes....Ingen läser ju köpes annonserna, 20kr i soptunnan där, la in ny nu får hoppas på fler napp
Imorgon blir det bio än en gång, denna gången blir det Benjamin Buttons otroliga liv.
Men först blir det stallet.
Idag skrittade vi ( hör och häpna ) en tur utanför gården med Amelie och hennes medryttarhäst Dino. Loffsan höll sig på benen och inga stora fordon dök upp och skrämde livet ur oss

På lördag förutom att jag ska jobba så ska Josse utsättas för den fara som det innebär att rida min tant, men lugn, inget ska hända

bye bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skärpning Jannike, nu är det bloggtorka här så det skriker om det. Jag har ju snart inget mer att läsa om du inte forstätter uppdatera mig. ;-)

2009-01-24 @ 18:42:21
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0