damdidam

Min tränare är sjuker så jag får klara mig själv denna vecka, hur nu det ska gå till
Nä det ska nog gå bra....
Är ledig nu fram tills fredag, på lördag ska det jobbas och sen ledig fram tills på onsdag. Mycket ofrivillig ledighet...

Har ett litet projekt i stallet, tömkör min kompis Fridas häst nu när hon skadat sig....alltid skoj med lite annolunda hästar.
Efter en del svett och svordomar igår så gick det fram till W vad jag ville

Idag sov jag länge, väldigt skönt, gick upp strax innan 11, sitter nu och snokar runder på nätet innan jag ska pysa till Le Stable och se hur loffsan har demolerat sin bädd igen...hon vill tvunget ha ett berg i mitten, förstår inte det riktigt


Nu är det matdax

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0