snoooookers

verkar vara en del som snokar här;)
Intervjun gick bra :D så nästa vecka får jag reda på om jag fick det...HOPPAS

Vet ni vad...det snöar <3
Och ni som inte vet det redan....Jag ÄLSKAR snö och vinter...ut o rida i snödrivor och känna hur hästens muskler spelar ....mumma

Sitter här o väntar på att Daniela ska komma sen pyser vi till stallet...

Är på dajligt humör idag...ska sätta igång med uppsatsen imorrn tror ja, har en bok hemma och ska försöka knata in til ShitCity i veckan o låna fler... Är jag ensam om att tycka att Malmö är en skitig stad? Jag ser nog inte malmö charmen som så många andra tycks göra...

jaja

Men alla ni som nu läser kan ju lämna ett litet avtryck här genom att skriva en minimal kommentar;)

image12

Visste ni att folk som är ute o promenerar är jätte farliga? Speciellt om ni frågar Loffsan, on fnös och stirrade som besatt ;)


over n' out



Kommentarer
Postat av: Josse

va skönt att allt känns bättre idag.jag e dock inte så glad över att det snöar,det blir ju bara blask..men jag håller med, att pulsa med en pålle genom snödrivor, det är underbart!Sköt om dej, så ses vi nån dag, hoppas jag!!

2008-03-17 @ 14:04:48
URL: http://dinkan.blogg.se
Postat av: Sally

Håller med om att nästan hela Malmö är en skitstad. Men Västra hamnen med "den lilla rivieran" när det är stekande sol den går inte av för hackor :)

2008-03-17 @ 16:35:41
URL: http://sallis.blogg.se
Postat av: Sally

Vi är redan rätt många.. o för många kan vi inte vara för då är det inte sängar till det. Men det e väl inte det största problemet utan det är väl att vi måste hyra det en hel vecka. Och de flesta har inte semester just då :S

2008-03-19 @ 22:38:27
URL: http://sallis.blogg.se
Postat av: Nina

Nu tycker jag allt att du får uppdatera din blogg så att vi kan snoka vidare. =)

Kram.

2008-03-21 @ 18:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0