Ny kamera, friskförklarad häst

men mopeden gick sönder igår på hemvägen....man kan inte ha flyt hela tiden.
Blir bussåkande idag och fixande med moped i eftermiddag, ska ta bussen 12:16 tar 9 min till alstad sen ca 10 min att gå till stallet. Tur jag har min kamera med mig så att jag kan roa mig själv.
Ska enligt vet ta en månad på mig innan jag är fullt igång med loffsan, jag och mitt tålamod... men det får gå.
Idag ska jag skritta fram 20-30 min sen jobba lätt i padocken, och sen avskritt 15-20 min. Känns lagom, mkt skritt också som är så viktigt.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nina

Det måste kännas himla bra att hon är frisk. =)

2010-09-09 @ 15:41:25
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0