Lite kort i lager

Nu har jag börjat få ett litet kortlager och här kommer bilder på dem.

Först har vi ett grattis kort i blå-grön metallic, Stämpel från magnolia, målad med PRO-markers.



Sedan ett kort där Johan hjälpte mig med färgvalet, slutade som ett fjärilskort.




Provade på ett pyramid-kort, här med handgjort papper på utsidan och stjärn öljetter.

Sedan glittrigt silverpapper och svart-silvriga blommor på insidan.


Mitt första kort av detta slaget, blev med rospapper och pärlor.




Ännu ett av samma slag fast denna gången med två stämplar från skogstokiga, en nalle och en swirl






Ännu ett med en stämpel från skogstokiga i orange med grön-metallicpapper



har gjort mina beställningskort, ni som är intresserade av handgjorda kort så kostar de från 40kr, tex de som visats i detta inlägget.

Imorgon är det jobb som vanligt 8-13, sedan ska Loffsan skos av ny hovis, ska se om vi provar oss på classic roller.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fina korten är!

2010-07-25 @ 21:27:13
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0