Internethandel

Beställde lite saker från två olika webbutiker 
Den ena den 23/2 *H*
Den andra den 18/3 *S*
 
H skickade halva ordern den 12/3 resten var restat 1-2 veckor, när det gått mer än 14 ARBETSDAGAR och obesvarade mail så ringde jag och undrade var mina varor tagit vägen, fick ett vagt svar om att de skulle skickats från Tyskland direkt efter att jag fått den första halvan....eller inte kanske. Suck
Men se på fasen om man inte fick en leveransbekräftelse senare på em, undrar om det hade hänt om jag inte ringt.
 
S har jag också mailat eftersom att varorna inte kommit efter utlovade 5 arb dagar. Och inget svar där heller...konstigt. Så ett telefonsamtal, där de då berättar att de väntar på västen jag beställt. 
 
Men VARFÖR kan man inte informera om detta lite snabbt i ett mail att " beklagar men din ena vara är restad,vill du kanske att vi skickar det andra så länge?" men nooo total silence....
 
Känns som om att det bara är i hästbutiker sånt här får hända....
Väntar fortfarande på en ridhjälm jag beställde 2009, inte fått ngt svar där heller.
Eller ett täcke från en fysisk butik som de skulle ringa mig när de fått hem detta....3 år sedan.
 
Var finns servicen?
 
För övrigt så kommer jag bli väldigt happy när allt kommit iaf.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0