Sadlar

Zorro var mjukare i ryggfiléerna igår, löslongerades inspänd över lite bommar. Otroligt bekväm häst jag skaffat mig, får fösas med pisk hela tiden, loffsan fick man istället försöka få stopp på.



Ska stoppa om min sadel i juni och hoppas på att det ihop med massage och arbete från marken kommer att räcka. Annars blir det att hitta en annan sadel. Röösli blir det nog inte då min kropp inte får plats i en sån...än.




Idag är jag hästledig då jag snart ska iväg o jobba, slutar kl 21 ikväll, sen jobba fm imorgon igen. Ledig på fredag och då ska jag till frisören o klippa mig, var nog 1 år sedan sist. Måste skärpa mig!





Kommentarer
Postat av: beatrice

Åh vilken underbar bild !

2011-05-05 @ 11:57:59
URL: http://beatriceks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0