Tisdag

Blir så mkt enklare när man väljer rubrik efter veckodag 
Igår skrittade jag ut med Lizette och hennes Assuan, bara en liten runda på ca 40 min eftersom att han inte är igång och även har lite dåliga framknän.
Allt gick bra och hästarna var nöjda. Red Loffsan utan gramanen och hon kändes fortfarande lika "lätt" .
Lizette provade även att plåga La Cross i skrittmaskinen och det var både traumatiskt och nyttigt för honom ;)
Idag var jag ledig från jobb, hämtade lite delar till skruttiga Elsa (mopeden) bytte dem och körde sedan till stallet, höger blinkers la av inom kort tyvärr, tror att där är något kabelbrott( känner mig oerhört teknisk nu) men men, inatt står den och vilar upp sig i ridhuset eftersom att jag fick åka med Lizette hem.
Longerade bara loffsan idag så att hon inte överarbetas, tycker hon tappar bak något hoppas att det beror på att hon blir trött i bakdelen och inget annat.
Julpyntade hennes box också lite 
Ledig onsdag och torsdag också, ska följa med Lizette och vara moraliskt stöd vid hennes sista utsläpp i gamla stallet.
Mkt Lizette nu på sistone men blir väl så när en kär vän kommer tillbaka i stallet ;)
God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0