Falsterbo Horseshow

Ja det närmar sig med stormsteg.

Jag har som tradition att besöka showen med min minsta lillasyster varje år, vilket verkar uppskattas till tusen.

Och detta året är inte annorlunda. Ska snart beställa biljetter till dressyren på lördagen den 10/7 och hoppas hon kommer uppskatta detta också.

Förra året såg vi Briar avtackas, många bilder togs av både mig och min syster, en bild ville tom Jan Brink själv använda.



Det sägs att en deltävling i femstjärniga Exquis World Dressage Masters ska ridas och då eventuellt på lördagen, så den kan man ju inte missa, måste ju visa min syster toppstjärnig dressyr live.

http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=428778

Och under den vecka som falsterbo hålls så bor min syster med oss, rider så gott som varje dag, alltså en riktig "bootcamp"
Detta året blir det inlärning av hur man tömkör en häst med hjälp av Loffsan sen så får hon rida nya stallets andalusier också, så då kan troligtvis jag o syster rida ut tillsammans vilket sker väldigt sällan :)


Nördig syster 2008

Självklart kommer där ju ske någon form av shopping, eventuellt ett par ridbyxor och säkert ngt nytt schabrak med matchande lindor, annars tror jag det blir ngt ridplagg till syster som eventuellt ska börja på mitt gamla ridgymnasium i höst :)





Ska ni till falsterbo i sommar och är det något speciellt ni ska se på eller är det shoppingen som hägrar.



Hej och godnatt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Japp, det kommer uppskattas till 1000! :) Kommer bli kul

2010-05-17 @ 11:10:52
URL: http://allexandrha.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ingen shopping för min del, däremot GP:n på söndag eftermiddagen tror jag. :)

2010-05-17 @ 21:40:07
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0