Underbara vår

Imorse när jag körde till jobb (06:30) så låg dimman jättetät över den skånska slätten, såg kanske 10 meter framför mig.
Dimman låg kvar tills ca 11:30 sen tada blev det nästan soligt, diset höll sig kvar men det var ju nästan varmt när jag senare efter jobb körde till stallet.

Red med mina föråldrade cavallo stövlar idag, kände mig som bambi på hal is, är så himla van vid mina shortchaps med en mer "klibbig" yta och inte blankpolerad. Så hade superproblem med att hålla om tanten, samtidigt som hon var piggare än någonsin....la till skänkeln och vi hamnade i galopp, ville jobba i en öppna och vi studsade på sidan....men emellanåt kändes hon väldigt bra trots sin låsning i nacken. Bara längtar tills hon är kriopraktad(egentillverkat ord).

Ledig imorgon igen, ovanlig lyx, brukar bara vara ledig 1 dag / vecka....nästa vecka är jag ledig i hela tre dagar än så länge, har sagt att jag kan jobba på tisdag om det behövs.

Nä nu är tvätten snart klar och ska hängas upp, sen ska jag nog nanna min kudde

bye bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du, en dag på Vellingeblomman snart kanske? Jag kan fiska upp dig i den magiska silverferrarin. :)

2010-03-19 @ 13:07:25
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Emma

Söt du är! Saknar dje med. Hur går d på jobbet? O hur går d me pållen? Puss

2010-03-21 @ 19:15:28
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0