Man kanske ska skriva ngt

Nu har verkligen våren kommit till Skåne, oavsett vad termometern visar.

Jag har varit sjuk sedan i onsdagskväll, Jävligt drygt! Är inte frisk än men måste jobba, pengar är något som inte ligger i drivor hos mig iaf.
Jobbar eftermiddag imorgon så ska väl rida imorgon fm om jag känner för det.
Jag måste vara inställd på att rida för att det verkligen ska fungera. Är jag inte på rätt humör är det verkligen inte lönt för samtidigt vill jag att hästen ska gå klanderfritt, och är inte jag engagerad så är den ekvationen ganska omöjlig.

Idag tömkörde jag i padocken! Den är nästan helt snöfri och det var underbart att stå och jobba i solstrålarna.

Jag har även ridit Josefins travare Stand up, gick mkt bra :)





Han gör så gott han kan, idag fokuserade vi på att han skulle forma sig efter innerskänkeln och att jag skulle ha honom på ytterhjälperna. Vilket han klarade galant i slutet.



Det är möjligt att jag är för stor för honom men jag tyckte han jobbade på bra och jag ville inte belasta honom i onödan.



Som sagt när min väldigt frusna häst bara står med ett 300grams vintertäcke, ja då är det vår. Sen att hon står i en hage som det är så gott som lä i alltid behöver vi ju inte bry oss om

Något jag suktat efter länge det är dessa i guld, jag bara måste köpa 2 par


Sen om det är någon som har ett tredelat sprengerbett i stl 12,5 - 13,5 som bara ligger och skräpar och vill ha en ny ägare ( moi) så bara hör av er. Jag är en seriös spekulant!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin travare :)

2010-03-09 @ 13:04:56
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Josse

Ni var så fina så:) Är som sagt så tacksam att du ställde upp och red igenom honom nu när Matte har bebis i magen. Han var så nöjd och glad. Tack vännen:)

2010-03-10 @ 11:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0