Sunshine

Det var ganska trevligt väder idag, hade varit underbart om det inte blåst, som vanligt.





Red ut på Loffsan som tänkt, hon frös så mkt så att jag trodde hon skulle gå i bitar, men lite skritt i djup snö och hon blev varm. Joggade i snö drivorna och sedan även galopperade. Loffsan tog i som abra den och frustade nöjt med öronen spetsade :)

Tyvärr gick mina (Short)chaps sönder, så nu sitter jag och pinas genom att töja ut mina nya chaps...hoppas på att kunna känna mina fötter efter morgondagens eller lördagens ridning. Annars får jag trycka på mig mina läderstövlar istället.



Hejdå stallet
Blåste inte så mkt när vi körde hem så hoppas på en lugn förmiddag i stallet imorgon.



Jobbar eftermiddag imorgon, hoppas det blir ngn rolig att jobba med.

Tjo baloo

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad bra din blogg blev! =)

2010-01-29 @ 21:26:36
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0