Brr det blåser

Blev en snabb tur i stallet, tömkörde Kattis fullblod, tjatte, är väl fjärde ggn nu och han går mkt bra :)

Sedan släppte jag lös Loffsan i ridhuset och hon sprang gärnet, hon behövde blås genom luftrören lite;).

Spåren där man gått blåste igen på nolltid, tack och lov hade loffsan lä i sin hage så hon såg ganska så bekymmersfri ut när jag skulle hämta henne, hon mumsade på höt och så väldigt välinpackad ut.


Så här såg det ut när jag gick mot ridhuset i väntan på min chaufför.



Ganska mkt snö också



Och hemfärden, där man såg vääääldigt mkt.



Eller kanske inte.


Slänger in en varm bild istället som omväxling




tt av alla våra goda smultron i trädgården



Och en på mig och min ena syster, likheten är slående ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0