Trapalanda har fått en ny ängel

I fredags kl 07:40 sköts Sharp Hut 14 år gammal, "tjatte" var lugnet själv som om att han visste vad som var på väg att ske, inget lugnande utan han la huvudet i Kjell Feldts famn och sedan var det över. Känslan av att få se ett liv försvinna är obeskrivlig, det enda jag känner är tomhet....och då är jag inte ens ägaren. Kattis jag sörjer med dig men det beslut du tog var det enda rätta och jag hyser stor respekt för ditt mod.

Ljudet som bultpistolen gav är obeskrivligt.

Detta får en bara att tänka på när man själv ska ta det beslutet, hoppas på att min häst dör en underbar död och bara somnar in i hagen under betestiderna, men är ytterst sällan det sker.











Farväl Tjatte, nu kan du springa så fort du bara vill på de gröna ängarna och äta clementiner så mkt du bara vill.



Kommentarer
Postat av: Nina

Sorgligt. Och det där ljudet sitter tyvärr kvar länge. =(

2010-08-07 @ 23:21:04
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Josse

Usch,aldrig kul..man fasar för dagen..Det är det värsta som finns..Men det är en styrka att kunna ta förväl till sin vän innan det går för långt..Så eloge till kattis..

2010-08-08 @ 00:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0