Sjuker

Nu har det blivit min tur att vara förkyld, orkade knappt mocka boxen idag, än mindre rida så tanten gick ca 30 min i skrittmaskinen imorse.

Körde till jobbet pga min plikttrogna nerv i kroppen, eftersom jag var den första morgonpersonalen och skulle ta rapporten från natten, men när min arbetskamrat kom så slängde jag min febriga knas in handuken och kravlade till stallet för att mocka.

Tog lite bilder på gården eftersom Cissi vill ha några till hemsidan, var en perfekt dag för bilder eftersom soluppgången gjorde sitt.



Taket på skrittmaskinen längst till vänster är snart färdigt, ska på vindnät sen också sen så kan de gå där hela vintern trots kylan.
Har alltid varit emot skrittmaskin men det är ett ypperligt tillskott de dagar man inte hinner/hästen ska vila eller ska skrittas av efter motion och man kan mocka/sköta annat under tiden

Älskar vårat enorma ridhus, med super underlag, padocken precis framför är bra men blåsten gör att den dammar lätt.
Loffsan står i den vita byggnaden bredvid skrittmaskinen, nästan längst bort.

Några anledningar till att min blogg inte uppdaterats på ca 20 dgr är 1: Inte haft tid 2: Hårddisken krachade!!

Lyckades rädda bilderna tack vare J:s kunskaper så mina bilder blev räddade. Han skaffade en extern hårddisk på 1 terabyte(bite?) så där är en del space till allt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0