Trött

Morgonen började med ett telefonsamtal, Cissis ena häst var sjuker och hon vart tvungen att köra till Stenestad med honom. Så jag skulle släppa ut hästarna, vattna dem, ordna lunch hö och intags hö...2 timamrs konstant rörelse...

Mockade sen och sedan blev det tömkörning för damen.


Hem senare, köpte lite gott, mös i soffan och såg ett avsnitt av Gossip Girl, på vår nya tv där man kan med hjälp av en USB lägga in filmer som man laddat ner...kanoners No more framför datorn på oskön stol!

Vid 17:30 körde jag vidare till Josses stall och skulle tömköra Stanley, tog med mina tömmar i läder då jag gillar dem bättre ;)

Stel pojke som inte riktigt ville ställa igenom, aldrig sett en sådan rolig form på en häst förut. Men efter mkt om och men släppte han igenom så gott han kunde för denna gången och gick väldigt fint och med takt för det mesta. Duktiga pojken.

Imorgon är det upp kl 9 stallet, kandarridning på loffs sen hem igen o se lite på  tv innan jobb kl 15...


NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0