Jakten

Letar efter ett "billigt" marin blått schabrak med guld passpoal och svarta senskydd...för en billig peng....

Måste ju faktist matcha på loffs tävling, är nästan som om vi ska iväg på värsta meetinget och det är "endast" en 90-klass i Eslöv ;)

Men va fasen något skoj får ju jag ha som hönsmamma...;) Nina skrattar åt mig och mina tankar, tävlandet sitter i ryggmärgen på henne haha.

Jobbar eftermiddag idag, 15 - 20:45 helt ok sen imogon och på söndag är det morgon. 7 - 13 och 7:30 - 13.

Ja man får väl maka sig till hööks de hade ett marint schabrak för 179kr, helt ok på bild iaf, sen T&A för billiga senskydd. Ska väl kolla lite även på eko, måste ändå dit o köpa däck + slang till min cykel.

bye bye sugarpie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0